blog

Categorie: SEA Myths
januari 2018
cover sea blog 5
SEA Myth #5: Investeer in SEA en merk de volgende dag al resultaat
30 januari 2018 I
In onze huidige maatschappij draait het altijd om sneller, beter, goedkoper en meer resultaat. Je zou dus kunnen verwachten dat elke euro die je in een AdWords-campagne steekt, meteen als winst verschijnt in je financiën. In dit geval werkt het nét iets anders. Eerst en vooral moeten je campagnes en ads worden goedgekeurd door Google. Dit duurt meestal …
cover sea blog 4
SEA Myth #4: Online ads zijn saai en eentonig
25 januari 2018 I
Vraag aan toevallige voorbijgangers wat ze verstaan onder ads via Google, en ze vernoemen waarschijnlijk enkel “advertenties bij zoekresultaten”. Die zien er al jarenlang hetzelfde uit: een blauwe titel, een groene link, en een grijze tekst. Verschrikkelijk saai, toch? Het klopt dat Google Search Ads tamelijk eentonig zijn. Hier is echter een goede reden voor: Google wil alle …
cover sea blog 3
SEA Myth #3: Eens je SEA-campagne loopt, gaat alles automatisch
20 januari 2018 I
Een succesvolle SEA-campagne opzetten, is niet eenvoudig. Om een beeld te geven van wat dit allemaal inhoudt, maken we even de vergelijking met een situatie die iedereen maar al te goed kent: de nasleep van een dagje IKEA. In het magazijn begint het al: je moet het juiste aantal dozen op je kar laden en bovendien de juiste …
banner sea blog 2
SEA Myth #2: Online ads zijn irritant en schrikken mensen af
15 januari 2018 I
De reclamewereld is enorm veranderd in de voorbije decennia. Vroeger ging het vooral over groter, duurder en meer: hoe groter je budget, hoe groter je waarschijnlijke bereik en impact. Reclame was ook niet erg specifiek getarget, dus vaak waren de advertenties die je bijvoorbeeld op TV te zien kreeg niet eens relevant – Barbie-reclame tijdens Rambo, iemand? Bij …
Pagina 1 van 212