blog

januari 2018
cover sea blog 4
SEA Myth #4: Online ads zijn saai en eentonig
25 januari 2018 I
Vraag aan toevallige voorbijgangers wat ze verstaan onder ads via Google, en ze vernoemen waarschijnlijk enkel “advertenties bij zoekresultaten”. Die zien er al jarenlang hetzelfde uit: een blauwe titel, een groene link, en een grijze tekst. Verschrikkelijk saai, toch? Het klopt dat Google Search Ads tamelijk eentonig zijn. Hier is echter een goede reden voor: Google wil alle …
cover sea blog 3
SEA Myth #3: Eens je SEA-campagne loopt, gaat alles automatisch
20 januari 2018 I
Een succesvolle SEA-campagne opzetten, is niet eenvoudig. Om een beeld te geven van wat dit allemaal inhoudt, maken we even de vergelijking met een situatie die iedereen maar al te goed kent: de nasleep van een dagje IKEA. In het magazijn begint het al: je moet het juiste aantal dozen op je kar laden en bovendien de juiste …
banner sea blog 2
SEA Myth #2: Online ads zijn irritant en schrikken mensen af
15 januari 2018 I
De reclamewereld is enorm veranderd in de voorbije decennia. Vroeger ging het vooral over groter, duurder en meer: hoe groter je budget, hoe groter je waarschijnlijke bereik en impact. Reclame was ook niet erg specifiek getarget, dus vaak waren de advertenties die je bijvoorbeeld op TV te zien kreeg niet eens relevant – Barbie-reclame tijdens Rambo, iemand? Bij …
banner blog sea 1
SEA Myth #1: Meer betalen = hoger in de resultaten
10 januari 2018 I
Op dit moment verwerkt Google wereldwijd 40.000 zoekopdrachten per seconde. Dat is een enorm getal: per dag zijn dat er meer dan 3,5 miljard, per jaar 1,2 triljoen. Dat is een 12 en dan acht nullen. Heel erg veel dus. Voor veel mensen zijn zoekmachines dé manier om te navigeren op het web! Bij een zoekopdracht, elke keer …
Pagina 2 van 41234